BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Wednesday, March 23, 2011

Sedikit Gambar Sumbangan

Assalamulaikum semua.

Apa khabar anda hari ni? Saya harap semua berada dalam keadaan yang baik-baik sahaja.

Semalam saya membelek-belek gambar di komputer dan ternampak beberapa keping gambar yang masih belum diletakkan di sini lagi.

Gambar-gambar ini adalah sumbangan dari pihak anda kepada sekolah-sekolah tahfiz di sini.




Maaf gambar agak blur sedikit. Maklum sajalah saya mengambilnya menggunakan kamera telefon bimbit sahaja.






Sumbangan kepada Sekolah Menengah Kebangsaan Zon R1 Wangsa Maju.



Al-quran diberikan kepada Surau As-Syakirin. Tidak berkesempatan berjumpa dengan imam surau ini tetapi diberikan kepada orang rumahnya sahaja.


Quran tersebut diminta oleh pihak-pihak surau atau masjid. Jika pihak kami yang menghantar kami lebih fokus pada sekolah-sekolah tahfiz.

Tetapi anda jangan tersilap. Jika anda mempunyai tempat-tempat yang sesuai atau bole di berikan Al-Quran sila hubungi saya di talian 019-3648805 (Suhaimi)

Saya bersedia menghantar Al-Quran.

Terima kasih.

0 comments: