BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Monday, March 21, 2011

Cara-cara Wakaf Al-Quran

Assalamualaikum,

Di sini saya ingin sertakan lagi sekali tentang cara-cara mewakaf Al-Quran bagi sesiapa yang berminat.

1. Anda boleh bank in duit dengan jumlah Al-Quran yang anda mahu.
* Untuk nombor akaun, anda hubungi saya dahulu di talian 019-3648805 (Suhaimi)

2. Anda boleh berjumpa dengan saya untuk membuat temujanji jika anda ingin membayar sendiri dengan saya (by hand)


Kami menyediakan 2 jenis Al-Quran (merujuk kepada harga dan saiz Al-Quran)
a) RM 20.00
b)RM 30.00


Al-Quran yang anda wakaf/sedekah ini akan dihantar ke pondok-pondok, di sekolah-sekolah, maahad-maahad tahfiz di dalam dan luar negara.

Segala kemusykilan tentang wakaf al-quran ini boleh menghubungi saya di talian 019-3648805.

Saya boleh menerangkan dengan lebih lanjut tentang konsep wakaf ini.

Terima Kasih.

8 comments:

cintailmu89 said...

satu usaha yang sangat baik ustaz..moga dipermudahkan urusan utk berbuat kebajikan..

Kelab Kembar Malaysia said...

InsyaAllah. Moga usaha murni ini diberkati Allah

dgurlinred said...

alhamdullilah... semoga mendapat sokongan atas usaha murni ini..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hope usaha ni mendapat sambutan dari rakyat malaysia kn... aminnnn

suriani said...

saya sokong.. nanti nak join jugaklah..

pencari cinta said...

kalau sy nak wakafkan naskhah al-quran terus boleh x?

Trying To Be Muslim.. said...

Assalamualaikumwbh....

Insya'allah ana akan war war kan entry ini.

Syukran wa jazakallah...

Suhaimi Abd Rahman said...

Terima kasih semua.. Sila call saya untuk lebih lanjut tentang perkara ini..