BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Saturday, August 28, 2010

Kaunter wakaf

assalamualaikum sekali lagi.. nampaknya saya akan update 2 post sekali hari ini.... =)

mungkin agak lambat saya mengucapkan salam ramadhan kpd semua ttp saya tahu ramadhan masih belum berakhir...

sepanjang bulan ramadhan ini kaunter wakaf di buka di beberapa tempat dan para penaja boleh lah berkunjung ke kaunter tersebut untuk mendapatkan lebih informasi ataupun bertemu sendiri dengan pihak konsortium ini...

antara kaunter yang di buka adalah di

1. MASJID WILAYAH KUALA LUMPUR.

2. MENARA TELEKOM.

3. MASJID NEGARA (solat Jumaat )

2 comments:

Unknown said...

salam,saya nak tanya waktu perniagaan dekat masjid wilayah?

Suhaimi Abd Rahman said...

maaf agak terlambat saya balas... sepanjang bulan ramadhan waktu antara maghrib hingga habis terawikh..