BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Saturday, August 28, 2010

cenderamata dari pelajar UiTM

assalamualaikum para pembaca sekalian...

sekali lagi saya memohon kemaafan kerana blog ini agak lama ditinggalkan oleh sebab2 tertentu yang tidak dapat saya elakkan...

akibat daripada selalu ditinggalkan saya hampir tidak tahu di mana perlu saya tuliakan dahulu... =)

saya mungkin akan memulakan dengan sumbangan atau sedikit cenderamata yang saya terima daripada pelajar2 UITM..

ini serba sedikit program yang mereka jalankan sekitar bulan Mei yang lalu..

seramai 35 orang pelajar ke banda Acheh untuk memberi sedikit sumbangan dari segi pakaian, buku dan alat tulis serta perkhidmatan mengajar selama seminggu di sana..

konsortium wakaf quran mengambil peluang yang baik ini dengan memberi sebanyak 50 naskah quran untuk di beri kepada anak-anak yatim di sana...

diharapkan agar mereka menggunakan quran ini dengan sebaik-baiknya.. amin~

di bawah saya lampirkan sedikit cenderamata yang pelajar beri pada saya...

0 comments: